viernes, 28 de febrero de 2020

RENUNCIA Á MATRÍCULA

Aquí tedes a normativa sobre renuncia de matrícula:

O alumnado oficial poderá solicitar ao centro a renuncia de matrícula ata un mes antes do remate do curso correspondente, isto implica a perda do dereito á realización dos exames.

A renuncia por primeira vez non computará para os efectos de permanencia no curso e nivel correspondentes; as renuncias posteriores si se terán en conta para estes efectos.


O alumnado que renuncia e desexe retomar os estudos en anos posteriores deberá someterse ao proceso de preinscrición (non ten reserva de praza)

A renuncia non dá dereito á devolución de taxas

Para solicitar a renuncia debe encher o impreso de renuncia e presentalo na secretaría do centro ou ben por correo electrónico.
A renuncia constará no expediente académico e nas actas de avaliación do alumnado.

Podedes baixar o impreso de renuncia na páxina web de Escola, no apartado "Xestións Administrativas"

No hay comentarios:

Publicar un comentario